Dinsdag 27 November: Tussenbalans-avond

24 november 2007

Dinsdag 27 November: Tussenbalans-avond

De afgelopen maand is SP Groningen op allerlei plaatsen in discussie gegaan met Stadjers, over hun mening over onze wethouders. 70 000 kranten zijn verspreid, vele gesprekken zijn gevoerd en nog meer reacties zijn bij ons binnengekomen. Aanstaande dinsdag 27 november maken we daarvan de tussenbalans op. Daarom nodigt de SP iedereen uit voor deze openbare avond.

Op de bijeenkomst beginnen we met een filmpje waarin enkele mensen hun commentaar geven op onze collegedeelname. Daarna leidt Ferry Willemse, een ervaren gespreksleider, de discussie met onze wethouders en fractievoorzitter over de manier waarop we in Groningen mee-besturen. In die discussie is volop ruimte voor de aanwezigen om hun vragen te stellen en opmerkingen te maken.

Op de avond verloten we ook de prijs onder één van de reageerders: een avond uit eten met tien personen in restaurant Shu Fu State.

De avond wordt gehouden in het Treslinghuis, Klaprooslaan 120 en begint om 20.00 uur. De zaal is open vanaf 19.30 uur en neem gerust uw buurman mee: iedereen is welkom.

NU U Campagne