Hulpdienst

Met ingang van maandag 8 juni is de hulpdienst van de SP Groningen beperkt open. In verband met maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus kunnen we u alleen op afspraak helpen.

Bovendien hebben we ons kantoor zo ingericht dat we de anderhalve meter regels in acht kunnen nemen en zorgen we voor desinfectiemiddelen. Wanneer u verkoudheidsklachten of koorts kunnen we u niet helpen. Het open spreekuur op maandagavond van 19.00 uur tot  20.30 uur zal voorlopig dus niet plaatsvinden.

U kunt op de volgende wijze een afspraak maken:

• Telefonisch op werkdagen tussen 14.00 uur en 16.00 uur via 06-80121571 en op donderdagmiddag ook via 050-3119050.
  • Tevens kunt u een mail sturen  aan hulpdienstgroningen@sp.nl met een verzoek om een afspraak, waarna u teruggebeld wordt.

Informatie & advies voor iedereen

Wilt u hulp bij het invullen van uw belastingpapieren? Heeft u vragen over de toeslagen? Of heeft u problemen met de uitkeringsinstantie of verhuurder? De SP-afdeling Groningen heeft een eigen Hulpdienst waar u terecht kunt met allerlei vragen en problemen.

De medewerkers van de Hulpdienst helpen u met informatie en advies, vullen formulieren voor u in en wijzen u indien nodig naar mensen die u verder kunnen helpen.

De service is gratis en voor iedereen. Aarzel niet als u denkt een helpende hand nodig te hebben.

Het inloopspreekuur is iedere maandagavond van 19.00 tot 20.30. Elke donderdagmiddag houden we daarnaast een telefonisch spreekuur van 14.00 tot 16.00.

De Hulpdienst adviseert u om de aangifte in maart te doen, zodat gegarandeerd voor 1 juli de aanslag door de belastingdienst aan u kan worden gezonden.

Het adres van de hulpdienst:

SP-Hulpdienst
Nieuwe Boteringestraat 74