Agenda weer gevuld

19 augustus 2008

Agenda weer gevuld

De agenda voor de komende maanden is weer gevuld. Elke maand is er weer een informatieve avond over een actueel onderwerp. Nieuwe leden kunnen zich weer opgeven voor een introductie scholing. Fractievoorzitter Jasper Schaaf spreekt in november over de zin en onzin van Marx in de 21e eeuw.

We beginnen 29 Augustus met een thema-avond over energie en duurzaamheid. In september volgt een avond over de koopkracht en de stijgende prijzen naar aanleiding van Prinsjesdag. SP-kamerlid Sadet Karabulut zal op die avond aanwezig zijn. In oktober een avond over integratie in Groningen met onder ander SP-wethouder Peter Verschuren.

Voor nieuwe leden begint in oktober een scholing in drie delen. De ideale manier om kennis te maken met de SP en haar standpunten. Voor actieve leden of leden die van plan zijn dat te worden staat er op 19 oktober een actie-scholing gepland. In november volgt er een avond verzorgt door SP-fractievoorzitter in de gemeenteraad Jasper Schaaf. Hij spreekt over Marx in de 21e eeuw.

Kijk voor meer informatie en opgave in de gevulde agenda.