Rijd mee met Lilian in de Stembus!

12 maart 2022

Rijd mee met Lilian in de Stembus!

Rijd mee met Lilian Marijnissen in de stembus!
Zondag 13 maart rijden Lilian Marijnissen en Jimmy Dijk van de SP met een Engelse dubbeldekker bus door uw buurt. U kunt daar bij zijn!

Samen met actieve buurtbewoners maakt de SP een tour langs 4 wijken waar we samen met bewoners acties hebben gevoerd voor verbeteringen. Om kwart voor 3 hebben we een afsluitende bijeenkomst bij de Vensterschool aan de Eikenlaan, met een springkussen voor de kinderen en een friettent.

Rijd mee of kom langs! U kunt de hele dag mee rijden, een deel van de route meerijden of op een van de momenten langskomen.

Dit zijn de tijden van de buslijn:

12:00 - Opstapplaats Vensterschool Eikenlaan 288
12:55 - Vinkhuizen, kruising Radiumstraat en Goudlaan
13:30 - Selwerd, Iepenlaan tegenover nummer 188
14:15 - Oosterpark, kruising Klaproonlaan-Seringenhof
14:45 - Afsluitende bijeenkomst met springkussen en friet, Eikenlaan 288

De opkomst was bij de vorige verkiezingen in de noordelijke wijken zoals Vinkhuizen, Paddepoel, Selwerd en de Oosterpark rond de 30%. Terwijl in de zuidelijke wijken vaak veel meer mensen gingen stemmen. Zij bepalen dus ook voor uw buurt. Daardoor is er minder aandacht in de gemeenteraad voor de staat van de woningen, de veiligheid in de buurten en de schrijnende armoede. Daarom is een grote SP in de gemeenteraad nodig. Dus ga stemmen! En stem SP.

Het hele jaar door is de SP actief in de buurt. Er is geen andere partij die ons dat na doet. En daar blijven wij altijd mee doorgaan. Maar nu rekenen wij op u!

Thuisblijven helpt niet, SP stemmen wel!