ledenavond NU U druk bezocht

28 oktober 2007

ledenavond NU U druk bezocht

Op een druk bezochte bijeenkomst werden de SP-wethouders vrijdagavond door de leden ondervraagd. Wat hebben onze wethouders in anderhalf jaar bereikt? Er bleek veel waardering voor het werk dat Peter Verschuren en Jannie Visscher hebben verzet. Complimenten waren er vooral voor de benaderbaarheid en het niet arrogante optreden. Natuurlijk waren er ook suggesties hoe het nog beter kan. De komende weken zijn de stadjers aan de beurt. Laat ons weten wat u denkt van anderhalf jaar SP in het College. We trekken de stad onder het motto: NU U!

Visscher kreeg veel reacties op de schapen die zij in de stad liet grazen als ecologische grasmaaiers. Dit natuurbeheer blijkt volgens veel mensen voor herhaling vatbaar. Op sociaal gebied is wethouder Verschuren flink aan de slag gegaan. Hij sloot een armoedepact met verschillende maatschappelijke organisaties. Voor zijn aanpak was veel waardering. Er is een groot verschil als je het beleid van deze wethouder van sociale zaken en de vorige die lid was van de VVD.

Campagne NU U