SP barbecue: druk en leuk

27 juni 2008

SP barbecue: druk en leuk

Een politiek jaar wordt bij de SP traditioneel afgesloten met een grootse barbecue voor alle leden. Dit jaar drukker bezocht dan ooit. Met de BBQ wordt iedereen bedankt voor zijn of haar inzet en steun. Ruim 70 leden in leeftijd variërend tussen de 3 en 80 jaar kwamen langs.

Afdelingsvoorzitter Sandra Beckerman opende de BBQ door iedereen te bedanken die zich het afgelopen jaar heeft ingezet om de stad socialer te maken. “Voor de SP houdt politiek niet op bij de deur van het stadhuis, en onze politiek houdt dus ook niet op bij het reces. Toch wil ik deze BBQ aangrijpen om iedereen die zich het afgelopen jaar heeft ingezet, met acties, met folderen, met het bieden van de helpende hand heel erg bedanken. Ik wens iedereen een hele fijne zomer en hoop iedereen in augustus, of eerder, weer terug te zien zodat we de stad samen nog veel roder kunnen maken”

Wallage: “de SP heeft lol in politiek”

Nadat de eerste honger was gestild was het de beurt aan de burgemeester. Jaques Wallage was bij de BBQ uitgenodigd om een column uit te spreken. Hij gaf aan plezierig samen te werken met de SP in het college. Wallage, een voorstander voor de komst van het linkse college, deelde complimenten uit aan de SP wethouders. Hij roemde de inzet van Peter Verschuren voor sociale zaken en Jannie Visscher die haar nek uitsteekt voor duurzaamheid. Ook de SP fractie kreeg complimenten “ze hebben er erg veel lol in”. Ook het aantal actieve leden bij de SP en het grote aantal jonge actieve mensen konden op de bewondering van de burgemeester rekenen.

Daarna was er vooral tijd voor eten, drinken en praten over het afgelopen en het komende jaar. Voor de kinderen waren er verschillende spelletjes. Voor wie de barbecue heeft gemist. Volgend jaar doen we het weer! Voor een uitgebreid overzicht van foto's kunt u terecht op onze Hyves pagina.

Meer foto's op onze hyves pagina