Kandidaat raadsleden gezocht

5 oktober 2008

Kandidaat raadsleden gezocht

In de stad Groningen is de SP met zeven raadszetels de tweede partij. Sinds 2006 nemen we met twee wethouders deel aan het college met PvdA en GroenLinks. In maart 2010 zijn er opnieuw verkiezingen voor de gemeenteraad. We willen dan weer met een sterk team in de raad. Daarom deze oproep: Wil je namens de SP in de gemeenteraad?

Groningen is een stad waarin altijd veel gebeurt. Als raadslid speel je in Groningen dus een belangrijke rol. Je beslist mee over alle belangrijke keuzes waar de stad voor staat. Zo kun je veel betekenen voor de mensen die vertegenwoordigt: de kiezers van de SP.

Ieder lid kan zich kandidaat stellen, ongeacht achtergrond, opleiding of ervaring. Het belangrijkst is dat je je oprecht wilt inzetten voor onze kiezers en de stad. Het raadswerk kost ongeveer 16 uur per week. Verder gelden de volgende eisen:

• Je bent lid van de SP en stemt in met onze afdrachtregeling
• Je bent bereid deel te nemen aan onze scholingsactiviteiten voor aanstaande raadsleden (enkele zaterdagen).

Belangstelling?

Als je belangstelling hebt, dan verzoeken wij je zo voor 1 november - maar liever eerder - een brief of email met motivatie en een kort cv te sturen naar

Raadsfractie SP, kandidatencommissie 2010
t.a.v. Agnes Schlebusch