Jannie en de hulpjannies starten raadscampagne

22 januari 2010

Jannie en de hulpjannies starten raadscampagne

Enkele tientallen SP’ers en zeven hulpjannies hebben vandaag voor het stadhuis het startschot gegeven voor de SP-campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. Lijsttrekker Jannie Visscher sprak de aanwezigen toe, en riep ze op de komende weken met veel mensen in gesprek te gaan om duidelijk te maken hoe belangrijk de verkiezingen zijn om de warmte in de Groningse samenleving te behouden in tijden van kille bezuinigingen.

Visscher: ‘We hebben een uitstekend programma. We hebben een uitstekende kandidatenlijst. Nu gaat het erom daarover met de mensen in gesprek te komen en hen te vertellen wat ons bezield. Dat gaan we doen. We gaan tienduizenden kranten en folders verspreiden, we gaan bij heel veel mensen aanbellen, en we gaan heel vaak in winkelcentra staan om ook daar met de mensen in gesprek te komen. En daarbij hebben we heel bijzondere versterking georganiseerd. Net zoals Sinterklaas niet overal tegelijk kan zijn en daarom een aantal hulp-Sinterklazen heeft georganiseerd, zo hebben wij een aantal hulpjannies georganiseerd.’

‘U ziet ze hier staan. Zeven vriendelijke meiden die verrassend veel op mij lijken. Morgen zijn ze te vinden in de winkelcentra van Beijum, Lewenborg, Oosterparkwijk, Korrewegwijk, Paddepoel, Vinkhuizen en Helpman. Ikzelf zal dan hier in het Centrum staan. En allemaal roepen wij de mensen op ‘vraag het Jannie’. Een aantal vragen zullen we direct beantwoorden. Andere worden zoveel mogelijk per e-mail beantwoord, en dat gebeurt dan binnen 24 uur. Ook komen onze kandidaten graag persoonlijk bij mensen langs.’

Lees hier de volledige korte toespraak van Jannie Visscher.

www.vraaghetjannie.nl
Wij hebben Jannie