Agnes Kant en tien andere SP-Kamerleden ‘On Tour’ in Groningen

23 februari 2010

Agnes Kant en tien andere SP-Kamerleden ‘On Tour’ in Groningen

Op woensdagochtend 24 februari bezoekt Agnes Kant samen met een groot aantal SP-Kamerleden Groningen. Het bezoek aan Groningen is onderdeel van ‘SP on tour’. Tijdens deze tour reizen SP-fractievoorzitter Agnes Kant en de andere SP-Kamerleden tot de gemeenteraadsverkiezingen met de SP-touringcar door het land om lokale afdelingen te ondersteunen in de verkiezingscampagne.

Het bezoek aan Groningen staat in het teken van de linkse samenwerking. Kant komt luisteren naar de ervaringen van de SP-wethouders en zal in haar toespraak Groningen als voorbeeld stellen voor de rest van Nederland.

De SP-kamerleden zullen –samen met Groningse SP’ers— op verschillende plekken in de stad de mensen opzoeken en met hen in gesprek gaan. Agnes Kant en Manja Smits blijven op de Vismarkt, Farshad Bashir en Henk van Gerven gaan naar de Herestraat, Hans van Leeuwen en Arda Gerkens naar de Westerhaven, Emile Roemer en Paul Ulenbelt naar het Hoofdstation, Renske Leijten en Sadet Karabulut naar het UMCG en Harry van Bommel naar de universiteit.

Alles over de verkiezingen