Inspirerende ledenavond over de SP in de provincie

9 november 2015

Inspirerende ledenavond over de SP in de provincie

Foto: SP Groningen

Afgelopen vrijdag organiseerde de SP-afdeling Groningen een inspirerende ledenavond over het werk van de partij in de provincie Groningen. Provinciaal fractievoorzitter Sandra Beckerman en gedeputeerde Eelco Eikenaar waren te gast om te vertellen over de strijd die ze voeren en de successen die zij behalen.

Sandra Beckerman vertelde over hoe we in steeds meer gemeenten SP-afdelingen hebben opgericht en daar keihard aan blijven werken, waaronder in Bedum en Zuidhorn. Daarnaast presenteerde ze de nieuwe provinciale campagne rondom leefbaarheid, waarmee de SP op zoek gaat naar de Helden van de Leefbaarheid in heel Groningen om hen in het zonnetje te zetten.

Eelco Eikenaar ging met de aanwezige leden de discussie aan over hoe hij als gedeputeerde probeert activisme te koppelen aan besturen en over zijn dagelijkse strijd tegen de NAM en minister Kamp om de gaswinning naar beneden te krijgen.

Lijkt het jou ook leuk om mee te praten en mee te doen met de SP-afdeling Groningen? Kom dan langs op een van onze ledenavonden of word direct lid!