WSW enquête groot succes

30 juni 2007

WSW enquête groot succes

De afgelopen weken hebben een groot aantal SP'ers aan de poorten van verschillende WSW bedrijven in de Provincie Groningen gestaan. Ze hebben daar werknemers geenquêteert over de werkomstandigheden in die bedrijven. Inmiddels is er door bijna 100 werknemers gereageerd. Het is nog mogelijk je ervaringen als werknemer door te geven.

Sociale Werkplaats

Naar aanleiding van regelmatig binnenkomende klachten maakt de Groningse SP-Statenfractie zich zorgen over de situatie bij de verschillende Sociale Werkvoorzieningen in de Provincie. De SP-Statenfractie wil de ervaringen van werknemers inventariseren om zo in beeld te krijgen hoe werknemers de werkomstandigheden ervaren. Uiteraard zijn ook goede ervaringen welkom. Daar waar het goed gaat is er wat te leren voor bedrijven waar slecht beleid heerst. Reacties kunnen gemaild worden naar: c.sciacca@provinciegronigen.nl. Dit e-mail adres is ook de komende tijd nog beschikbaar voor reacties.