zondag 11 November: Excursie Groninger Forum

7 november 2007

zondag 11 November: Excursie Groninger Forum

Vlakbij de Grote Markt komt het Groninger Forum. De SP was de gangmaker van de NEE-campagne bij het referendum van 2005 en heeft zich er vervolgens bij neergelegd dat de voorstanders het pleit wonnen. Toch blijft er nog genoeg over om te bespreken. Bijvoorbeeld over de kosten en de invulling van het Forum. Daarom organiseert de SP zondag 11 november een middag rondom het Groninger Forum. In het programma zit een rondleiding door het Forumgebied en een discussie tussen Forumdirecteur Bas van Kampen en SP-raadslid Eelco Eikenaar.

Als SP lid kunt U zelf polshoogte gaan nemen op de plek waar het Groninger Forum zal komen te staan. Na een korte toelichten op het SP standpunt over het Forum, door gemeenteraadslid Eelco Eikenaar, vetrekken we naar de grote markt, waar we worden rondgeleid door Bas van Kampen. Directeur van de Stichting Groninger Forum. De excursie wordt op ons pand afgesloten met een discussie tussen beide heren, waarbij er alle ruimte is voor vragen en opmerkingen van uw kant.

We beginnen om 12.00 uur op het SP-pand, Nieuwe Boteringestraat 74. Wilt u nog mee, geef het dan snel door, er zijn nog plekken vrij. Opgeven kan telefonisch : 050-3119050

Dossier Grote Markt