Het moet nu anders!

3 december 2008

Het moet nu anders!

Afgelopen week is de SP afdeling Groningen op de Universiteit en het Zernike-complex begonnen met het uitdelen van de kredietcrisiskrant. In deze krant heeft de SP als eerste partij een samenhangend plan gelanceerd voor de hervorming van de financiƫle sector.

Zeker in deze tijd van onzekerheid over banen, inkomens, hypotheken en pensioenen, wil de SP haar antwoord op de crisis duidelijk naar buiten brengen. Komende weken zal de SP afdeling Groningen op verschillende plaatsen de krant uitdelen en de mensen informeren over deze plannen. Daarnaast organiseert de SP afdeling Groningen op 11 december een informatie- en discussie-avond over de kredietcrisis. Tiny Kox, voorzitter van de Eerste Kamerfractie van de SP, zal uitleg geven over de oorzaken en gevolgen van de crisis voor Nederland en hij zal het antwoord van de SP op de kredietcrisis toelichten.

De kredietcrisiskrant is hier te downloaden. Wilt u ook een papieren exemplaar van de kredietcrisiskrant, kom dan langs op het SP-pand aan de Nieuwboteringestraat 74. U bent natuurlijk ook van harte welkom op onze informatie- en discussie-avond over de kredietcrisis. Deze begint donderdag 11 december om 20.00 uur, in het SP-pand.

Donderdag 11 december: Tiny Kox over de kredietcrisis
Dossier Kredietcrisis