Kom naar de nieuwe ledenschool!

9 januari 2009

Kom naar de nieuwe ledenschool!

De SP werd in de jaren '70 opgericht door een handjevol jongeren met veel tijd en idealen. Anno 2008 is die partij uitgeroeid tot de derde partij van het land. In Groningen zijn we de grootste in ledental en besturen we mede de stad! Net lid of wil jemeer weten over de SP, haar roemruchte verleden en haar hopelijk even roemruchte toekomst? Kom naar de nieuwe ledenschool!

Affiche Provinciale Statenverkiezingen 1999De eerste avond zal in het teken staan van de geschiedenis van de partij. Op de tweede avond zullen de ideologie, uitgangspunten en standpunten aan bod komen. De derde avond zal gaan over wat we nu doen. Op straat, met de hulpdienst, in de raad, in het college en meer. Ook kun je mee op excursie naar het stadhuis. Je krijgt een rondleiding en hoort van onze raadsleden wat zij nu eigenlijk doen. Mogelijk wilt je ook meehelpen Groningen nog socialer te maken: op deze scholing komt u alles te weten over hoe en wat!

De scholingsreeks staat gepland voor 19 en 26 februari én 5 maart. Daarna volgt nog een excursie naar het stadhuis. Aanmelden kan via groningen@sp.nl of door te bellen met 06-23415153. Hier kun je natuurlijk ook voor meer informatie terecht.

We zouden het leuk vinden als je erbij bent!

Let op! De eerste avond, 19 februari, vind plaats in het Provinciehuis, ingang hoek Turfsingel-Sint Jansstraat:

Grotere kaart weergeven

Leden