dinsdag 17 november: Ledenvergadering over programma en kandidatenlijst

12 november 2009

dinsdag 17 november: Ledenvergadering over programma en kandidatenlijst

Het afgelopen jaar is er hard gewerkt aan een verkiezingsprogramma en een kandidatenlijst. De afgelopen tijd hebben alle leden de kans gekregen hun inbreng te leveren. Dinsdag 17 november beslist u definitief over de kandidatenlijst en programma. Kom ook!

Op 17 november is de ledenvergadering waarin over de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 3 maart 2010 wordt besloten. Kom ook. Het is de mogelijkheid om mee te spreken en vooral beslissen over de inzet van de SP bij de verkiezingen.

Aan deze ledenvergadering zijn vele momenten vooraf gegaan waarop iedereen de mogelijkheid had om mee te denken en praten over programma en lijst. Een eerste ledenvergadering is geweest. Op die ledenvergadering hebben leden hun op- en aanmerkingen kunnen maken en ideeën kunnen aandragen. Dat heeft geleid tot een tweede, verbeterde, versie van het programma. Deze is hier te vinden. Tot 8 november bestond de mogelijkheid om amendementen in te dienen. Die vindt u hier. Bijgevoegd is een pré-advies van het afdelingsbestuur inclusief motivatie.

Het bestuur heeft een kandidatenlijst gepresenteerd. Die lijst is tot stand gekomen nadat iedere kandidaat gesprekken heeft gevoerd met de kandidatencommissie. Meerdere keren hebben alle leden de kans gekregen om zich kandidaat te stellen. Tot 8 november konden tegenkandidaten zich melden. Dat is niet gebeurd. De kandidatenlijst waar op de ledenvergadering over wordt beslist vind u hier.

Ledenvergadering:

Dinsdag 17 november, 20.00 uur