SP haalt veel handtekeningen op bij Sociale Werkplaats

5 oktober 2011

SP haalt veel handtekeningen op bij Sociale Werkplaats

Afgelopen dinsdagmiddag heeft de SP afdeling Groningen handtekeningen opgehaald tegen de bezuinigingen op de sociale werkplaatsen. Dit keer in de kantine van iederz, de sociale werkplaats van Groningen. Er zijn in totaal 213 handtekeningen gezet.

De handtekeningenactie is een onderdeel van een landelijke SP-campagne 'Armoede werkt niet'. Hierbij kunnen mensen hun handtekening zetten op werkhandschoenen om zo hun steun te betuigen tegen de bezuinigingen en de sociale werkplaatsen. Alle werkhandschoenen met handtekening worden verzameld en daar wordt een ketting van solidariteit van gemaakt. Voor eerlijk loon en eerlijk werk, voor goede begeleiding en voor eerlijk delen in Nederland. Deze ketting wordt gebruik tijdens een landelijke manifestatie later dit jaar.

Komende zaterdag 7 oktober staat de SP ook weer op de markt om handtekeningen op te halen. Wilt u meehelpen? Laat het ons weten en neem contact op met Jimmy Dijk 0613935222 of mail naar groningen@sp.nl