Drie intensieve campagneweken in aantocht. Help ook mee!

22 augustus 2012

Drie intensieve campagneweken in aantocht. Help ook mee!

Ruim dertig vrijwilligers van de SP Groningen kwamen dinsdagavond bijeen om de laatste plannen voor de campagne te maken. Met kandidaat Kamerlid Eelco Eikenaar en oud-voorzitter van SP Groningen Sandra Beckerman werd gesproken over de standpunten van de SP en werden plannen gemaakt voor een spetterende campagne in Groningen. De komende drie weken zal de SP elke dag in de Groningse wijken te vinden zijn.

Afdelingsvoorzitter Daan Brandenbarg: 'We zijn aanwezig op markten, zowel in het centrum als op wijkmarkten. We bellen huis aan huis aan. En natuurlijk moet er in elke brievenbus in Groningen een folder van de SP komen te liggen. En ook willen we ons opvallend presenteren op woensdag 5 september, als Emile Roemer in Groningen is om mee campagne te voeren. Veel mensen hebben hun hulp al toegezegd, maar we kunnen de inzet van iedereen hard gebruiken.'

Wilt u de komende weken meehelpen om de SP de grootste partij te maken? Neem dan contact op met Daan Brandenbarg (06 284 753 05) of stuur een mailtje naar groningen@sp.nl.