2 November: Thema-avond over welzijn

26 oktober 2012

2 November: Thema-avond over welzijn

Vrijdagavond 2 november organiseert SP Groningen een thema-avond over de ontwikkelingen in welzijnsland. SP wethouder Jannie Visscher gaat in gesprek met de 'sociaal werkers van het jaar' Evalien Verschuren en Glimina Chakor en met de directeur van Stichting Huis, Wim Koks. De thema-avond vindt plaats op het SP-kantoor aan de Nieuwe Boteringestraat 74 en begint om 19.30 uur. Alle belangstellenden zijn van harte welkom.

Evalien Verschuren is coördinator van het Centrum voor Jeugd en Gezin 1n Beijum en werd afgelopen maand in een landelijke verkiezing uitgeroepen door de vakjury uitgeroepen tot sociaal werker van het jaar. Buurtwerker Glimina Chakor uit Paddepoel won de publieksprijs in dezelfde verkiezing. Beide dames zullen onder leiding van wethouder Visscher hun succesaanpak met de zaal delen. Wim Koks, directeur van Stichting Huis, zal zijn visie geven op de ontwikkelingen op het terrein van welzijn en maatschappelijke zorg. Stichting Huis houdt zich bezig met opvang van daklozen.

De SP Groningen organiseert vanaf november maandelijks een thema-avond. Iedere eerste vrijdag van de maand zal een actueel thema worden uitgelicht en besproken met leden en andere geïnteresseerden. Film, discussie, interessante sprekers van binnen en buiten de partij, kortom elke maand een gevarieerd programma.