SP-ledenavond leidt tot creatieve ideeën voor campagne

7 februari 2015

SP-ledenavond leidt tot creatieve ideeën voor campagne

Foto: SP Groningen

Afgelopen vrijdag besprak de SP Groningen op haar maandelijkse ledenavond de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen. Na een inspirerend betoog van lijsttrekker Sandra Beckerman werden met de aanwezige leden creatieve acties bedacht om de SP standpunten onder de aandacht te brengen.

Volgens Beckerman zijn de komende verkiezingen eigenlijk drie verkiezingen in een. Met een stem op de SP kunnen Groningers de kans op een links provinciebestuur dat echt investeert in leefbaarheid en banen vergroten. Bovendien is een sterke SP in de Eerste Kamer een stevige vuist tegen partijen die Groningen als wingewest zien. Als kers op de taart kunnen mensen met een stem op de SP afrekenen met het kabinet.

Foto: SP Groningen

Na de inleiding door Beckerman werd er door de SP-leden nagedacht over creatieve middelen om de SP-standpunten bekendheid te geven. Bent u benieuwd en wilt u meehelpen in de campagne? Neem dan contact op met ons via groningen.sp.nl/contact.