Selwerd tekent voor Miljonairsbelasting

11 juli 2015

Selwerd tekent voor Miljonairsbelasting

Foto: SP Groningen

Afgelopen zaterdag trok het SP-campagneteam de wijk Selwerd in om met Stadjers in gesprek te gaan over ongelijkheid en om hun handtekening te vragen voor een extra belasting voor miljonairs. De SP haalt hiervoor handtekeningen op als onderdeel van de campagne Er Is Genoeg Voor Iedereen.

Afdelingsvoorzitter Daan Brandenbarg:

In het hele land halen we deze zomer handtekeningen op voor een miljonairsbelasting en tegen ongelijkheid in Nederland. Het is geweldig dat zoveel mensen in de Stad deze oproep steunen en mee willen helpen! Als SP hebben we niets tegen rijkdom, maar des te meer iets tegen armoede. Door een klein beetje meer te vragen van de allerrijksten maken we de samenleving voor iedereen beter.

Foto: SP Groningen

De SP-afdeling Groningen gaat de komende maanden door met het verzamelen van handtekeningen en het voeren van actie voor de Miljonairsbelasting. Nog niet getekend? Dat kan hier:

genoeg.sp.nl

Wil je in Groningen meedoen met de acties en je aansluiten bij onze strijd voor gelijkwaardigere samenleving?

Neem dan contact op!