SP Bedum zoekt leefbaarheidsheld Onderdendam

12 oktober 2015

SP Bedum zoekt leefbaarheidsheld Onderdendam

Foto: SP Bedum

Donderdag 15 oktober komt de SP-werkgroep Bedum in Onderdendam huis aan huis. De partij belt bij de mensen in het dorp aan met de vraag 'Wie is de held van Onderdendam?'. De SP wil met de actie de inwoner vinden die zich het meest inzet voor de leefbaarheid in het dorp om die in het zonnetje te zetten.

SP'er Marieke Bootsma:

“We hopen met deze vraag mensen te vinden die veel voor het dorp Onderdendam betekenen. Het is tegenwoordig een tijd waarin veel dorpen leeglopen en steeds minder voorzieningen blijven bestaan. Daarom zijn mensen die zich inzetten voor het openhouden van buurthuizen, clubs en andere voorzieningen goud waard.”

De partij roept iedereen in Onderdendam op om hun held van de leefbaarheid door te geven, via bedum@sp.nl of telefonisch via 06-18799005.

Bij de huis-aan-huis actie op 15 oktober wordt de werkgroep van lokale vrijwilligers ondersteund door meerdere leden van de provinciale statenfractie van de SP.

Bootsma:

"Helden blijven vaak onzichtbaar in dorpen. Daarom willen wij nu iemand in het zonnetje zetten."